Xullo
14
75

Recomendacións mellor auriculares

Pregunta Matt , Essays

O meu amigo Jon Callaghan me preguntas o que eu recomendado en termos de fones de oído audiófilo, entón eu penso que ía compartir a miña resposta co mundo aquí baixo a Matt Pregunta categoría. Eu uso tres auriculares nunha base regular, e caen moi ben en baixa, media, de punta a. Hai un final super-medio, eu non vou cubrir aquí, porque unha vez que entrar no mundo de fones de oído que requiren ampères pode moi ben construír un bo sistema de aire aberto . Intento, probablemente, dúas ducias de auriculares que varían de $ 50 a US $ 1.200.

Apple Headphones Cando estou camiñando na rúa co meu iPhone, o meu día a día son os botóns de Apple step-up In-Ear auriculares , que veñen en torno de US $ 80. Eles teñen un triángulo doce caso compacto o que os fai na miña bolsa, e como un extra a cousa Mic / volume remoto funciona moi ben co 3GS, entón eu raramente levar o meu teléfono do meu peto. Tamén é útil se recibe unha chamada, as persoas teñen me dixo que a calidade de voz é significativamente mellor que as chamadas que fago no cheapie incluídas auriculares do iPhone, que sempre caeu nos meus oídos tamén. Eles tamén son fáciles de compartir con alguén. Entón esta é a miña escolla todos os días.

HD-595s Se eu estou escoitando auriculares na casa ou por un longo período, eu non son un fan de in-oídos, porque eles non son tan cómodos e os meus oídos se "waxy" despois de máis de aproximadamente unha hora. Os auriculares hassle máis cómodo, mellor son, e menos que eu atope para o uso cotián son os Sennheiser HD-595s , que eu creo que eu descubrir a través de Jeremy Zawodny . Son grandes e voluminosos, eo cabo é realmente longo, pero son tan danado cómodo. Podes usar estas durante todo o día e non a mente en todo. O prezo é de case US $ 185 - $ 220 en Amazon, que eu enlace anterior e eu sinto é un valor excelente.

A miña última categoría de uso é viaxar, sobre todo en avións, onde quero a maior fidelidade, confort e illamento acústico. Honesta en franxa de prezo hai unha zona morta entre os preto de US $ 250 - $ 900, incluíndo todos os Shure que eu tente e non recomendo máis. (Eu soía ser un fan Shure e usaron toda a súa gama.) Esta foi a máis difícil categoría para min crack, tente modelos de cancelación de son, pero en última instancia se sentiron como se o son distorsionado.

Eu finalmente acabei indo con final de liña de oído personalizado , primeiro en UE-10 e máis tarde a UE-11 . Agora ben, estes son un pouco de experiencia, entón deixe-me acompaña-lo a través do que ocorre cando compra-los. Primeiro escolle as súas opcións na web, eu recomendo ir all-clara a cabo e os botóns, se non, eles parecen un pouco raro. Tiven dúas polgadas a 64 polgadas e 48 cabo - o 48 é sobre exactamente o suficiente para ir nunha chaqueta e da súa cintura para os seus oídos, pero non lle dá moito espazo doutra forma. Teño a 64 polgadas agora eo polgadas extra me dar máis flexibilidade e non ficar no camiño.

UE-11s Entón vai para o sitio, tire unha segunda hipoteca, e plop abaixo $ 900 para a UE-10 ou $ 1.150 para a UE-11. Eles, entón, adiante-lo para un especialista oído local, o que basicamente significa un lugar que fai aparellos auditivos, onde fará un molde da súa orella. (Aínda que a segunda vez que fixen iso foi nunha pedra fría e coloque rodillo en San Francisco. UE manter a súa moldes en arquivo, pero, ao parecer, os cambios de forma e se foi máis dun ano ten que obter novos feitos.) Este xeralmente é moi barato, e eles van enviar os moldes directamente Ultimate Ears coa súa información. Algunhas semanas máis tarde, os seus auriculares aparecen nunha caixa de metal de fantasía, que agora eu creo que puxeron o seu nome.

Comecei a UE-10, probablemente, hai 5 anos eo custo foi moi prohibitivo, pero entón eu entender que eu pasara case que moito nunha serie de auriculares de baixa calidade que mantivo romper. Eles tamén son como unha actualización de primeira clase en todos os voos - Eu teño sido literalmente sentado a carón dun bebé chorando no banco de atrás da economía e estes auriculares bloqueou a cousa toda a fóra. Pecha os ollos e deixar a música te levar a outro lugar. Eles funcionan tan ben porque se encaixan perfectamente á súa orella, para crear un selo que bloquea ruídos externos, en vez de ter que facer malabarismos para compensar o son como a cancelación de ruído fones facer.

A Ultimate Ears teñen unha característica que o cable tira dos brotes no caso de que se tirou moi difícil, probablemente para evitar danos no oído. Por qué conseguira o menor cabo eu continúe a facer iso e, finalmente, (4 anos) eu tiña feito isto tantas veces que realmente non permanecer xuntos correctamente e eu continúe soltando os. Tamén ten unha morea de abuso na miña bolsa. O seu fin último foi despois de que eu deixara caer-lles a centésima vez e realmente pisou a eles, rompendo o molde de plástico ríxido. Eu probablemente podería obter as reparaciones, pero eles estaban moi lonxe e decidiu ir a unha actualización, no canto de só un pouco máis, a UE-11.

Os 4 anos ou máis entre as miñas dúas compras, UE definitivamente fixo algunhas melloras para a liña. O cable era máis fina, non teñen un envoltura, e non parece emaranhado tanto. Os novos viñeron cun bo caso de transporte que se eu tivese antes eu non podería ter roto os antigos tanto. Eu tamén nunca tivo un problema co cable saíndo como eu fixen antes. Falei Toni na UE-10 e os seus novos tiñan todos o mesmo encaixe e acabado. Desafortunadamente, non creo que a diferenza de calidade de audio entre os dous xustifica a diferenza de prezo de 250 dólares. Eu teño usado os preto de 8 meses, e eles viaxaron comigo centos de miles de quilómetros arredor do globo. En xeral, a UE-11 só sentir un pouco máis pesado no baixo, pero non realmente visiblemente mellor que a UE-10. En 5 anos, eu estou a mercar outro par eu vou volver para a UE-10. A desvantaxe, ou polo contrario, do Último Ear Aduaneira é que ninguén máis pode usalos.

O meu último consello é evitar todo o Bose.

Estou curioso para ver o que outras persoas teñen tentando, e que foi a mellor.


75 comentarios

  • Toby Simmons - 14 Xul 2009 @ 03:09

    Xa experimentou o Etymotics? Un amigo meu reocommended-los e eu nunca fun de volta. Eu teño a mediados de distancia (~ $ 120 - $ 150) 6isolators e son óptimos para cancelación de ruído.

    • Matt - 14 de xullo de 2009 @ 21:08

      Intento un par de mid-range, en torno a que ese prezo, pero eles nunca realmente me sentín cómodo. É posible que eu fixen a cousa orella brote mal.

      • Milan - 15 Xul 2009 @ 05:01

        Eles demoran un pouco para acostumar, en definitiva. As puntas de escuma son máis cómodos e mellor a illar o ruído exterior, pero teñen un aspecto moi médico.

      • Carlton Bale - 15 de xullo de 2009 @ 11:35

        Eu recomendo altamente Etymotics tamén, pero nunha configuración distinta. Eu tiña un conxunto de seu costume-moldeados Earplugs Músicos para os últimos 8 anos +. Pasei $ 130 para eles, porque me gusta frecuentar concertos, non quero lesións auditivas permanentes (Preme orellas), e odio como a escuma earplugs eliminar todas as medias e altas frecuencias e deixar só o baixo. Estes tapóns proporcionan atenuación plana en todo o espectro de frecuencia, para que a música soa como debería, só silenciosa.

        Aquí está o beneficio secundario: pode eliminar a atenuación "botóns" das caixas custom-moldeados e instala-los fones de oído Etymotic. Así, engadindo hf2 Etymotic ou ER-6i auriculares dá algo similar a das aduanas Ultimate Ears para cerca de US $ 300 Prezo total, máis o beneficio adicional de protección auditiva. Apresurándose para os auriculares ER-4 + Earplugs Músicos custaría uns 450 dólares total. Moito menos caro que o Ultimate Ears e un resultado similar.

  • Mike D. - 14 Xul 2009 @ 03:15

    Eu aínda non atopou nada tan bo como o que describe o Ultimate Ears ser, pero, de novo, eu non escoitar música en movemento o suficiente para pasar un grand en auriculares.

    Eu vou dicir dúas cousas que:

    1. Eu compras algúns Etymotics que cero de graves e foron bastante incómoda. Eu teño algúns moldes feitos para ver que iso vai axudar e realmente non o fixo. Se non gusta o son dun botón certo, vender ou devolve-los. Moldes personalizados só fan soar moito máis cómodo.

    2. Teño Bose QC3 é que practicamente só uso en avións. Podes estar seguro de dimitir a calidade do son (que son un pouco "en forma"), pero a cancelación de ruído é segundo a ningún. Se queres só un conxunto cómodo de fones de oído que cancelan o ruído de avión e teñen son "razoable", podería facer peor que a Bose.

  • Viper007Bond - 14 Xul 2009 @ 15:45

    Persoalmente eu uso só o clásico detrás da orella fones de oído Sony como eu pasar por 2-3 pares por ano (son menos de US $ 15 por peza). Con todos os abusos doulles, o cable e os puffs oído tenden a usar, entón eu só non pode xustificar gastar US $ 184 en un bo conxunto de auriculares. Ademais, eu odio ter auriculares enriba da miña cabeza.

    • Matt - 14 de xullo de 2009 @ 09:09

      Vostede quedaría sorprendido co quão cómodo o da Sennheiser son, mesmo enriba da súa cabeza. Non hai peso nos seus oídos como hai coa variedade detrás da orella como se conectados. Pero se está cómodo, está ben! Cabeza de todos e as orellas son diferentes.

    • Mark Jaquith - 15 de xullo de 2009 @ 12:30

      O cabo na Sennheisers é substituível ... abre e pode desactiva-lo por dentro. En canto aos sopros de oído, non están feitos de espuma, son de tecido. Eu non notei ningún desgaste. Eu usalos por 60-10 horas ao día e foron por 6 meses ou así.

      E destacados en confort. Eu esquezo que están. Son moito máis lixeiros do que parecen, e as latas non braçadeira firmemente a súa cabeza (e eu teño unha cabeza grande).

  • Don MacAskill - 14 de xullo de 2009 @ 04:02

    Eu tamén, meu amor aires Sennheiser aberto, para que eu poida definitivamente relacionarse.

    Como para in-ear buds + Mic para o meu iPhone, pero eu prefiro o conxunto masivamente hf2 Etymotic: http://www.etymotic.com/ephp/hf2.aspx

    Parece que eu teño tentar Orellas Utlimate aínda. Oído falar deles antes, pero non podería nunca atopar alguén con experiencia en primeira man para me dicir se valeron a pena.

  • Mark Jaquith - 14 Xul 2009 @ 16:15

    Eu tamén (independente) liquidadas no Sennheiser HD-595s. Eles gran son, mais pode ser alimentado con un MacBook Pro ou un ordenador de escritorio con unha tarxeta de son decente, mentres que o máis caro Sennheisers requiren un amplificador de auriculares volumes. Son tan cómodos, que tenden a perder los no mesmo que eu non estou escoitando música. Realmente. E son incriblemente leves. O cable sae dun lado, para reducir complicacións, e el vén cun bo almacenamento de "gancho" que grapas para a súa mesa. Recoméndase sen reservas.

    Para viaxar, teño a Investigación Etymotic hf2 teléfonos canle, que eu revisión aquí . Eu non estou completamente feliz con eles. Son incómodas durante longos períodos de tempo, e se está movendo, o selo no seu canle auditivo pode ser dobres, deixando entrar un "whoosh" do son. Isto, por suposto, é subxectiva, dependendo da forma da súa canle auditivo. Son moi bo se está nun avión, seguro aínda. Eles bloquean tanto ruído que ten que tomar un fóra sempre un comisario de borde quere falar contigo. Non pode sequera escoitar a súa propia voz! Eu considerado un par de moldes individuais, pero quería ver se eu estaría feliz cunha solución máis barata. Grazas pola recomendación OE-10 ... eu podería comprobar iso. Como é o nivel de confort durante longos períodos?

  • Veronica - 14 de xullo de 2009 @ 04:17

    Ah si, a UE custom equipada estiveron na parte superior da miña "must-have" lista por algún tempo. Eu fixen ver co Triple-Fi por un tempo, pero o cable desgastado cada 6 meses ou así, e eu finalmente cansouse de substituílo.

    Agora eu estou usando un par de Shure todos os días! Estou sorprendido por non ter sorte con eles. Teño a SE530s, e eu creo o son e confort para ser comparable ao UES.

  • Erica Douglass - 14 Xul 2009 @ 17:22

    Hey Matt,

    Junkie de audio total aquí! Fico feliz en ver o seu post. Ti e eu fixemos moi ben o mesmo. Fun co Etymotics ER-6i e, coma ti, fun a unha tenda local para ter un moldes auriculares custom-fit. * * Iso foi unha experiencia - como eu estou seguro que pode afirma! Eu uso o 6i personalizado todo o tempo en avións, etc tiven a eles por polo menos 5 anos e eles aínda están a traballar moito.

    Se eu tivese que mercar de novo, eu probablemente vaia con $ 900 que mencionar. Sei Scoble raved sobre eles. Pero eu non vou actualizar ata o meu 6i é rasgado, e que probablemente vai aguantar por un tempo aínda.

    Tamén me gusta de ti, na casa, eu teño un par de Sennheisers. Eu teño o HD-590s, o que Richard ten practicamente roubo neste momento ;) Compra-los cando eles eran o equivalente do 595s - anos!

    Sorprendido que non mencionou o alto-falantes que ten. Se non ten algúns oradores super-awesome, eu quedaría sorprendido! Eu splurged en min para o meu aniversario o ano pasado e tivo Jim Salk of Sound Salk me construír algunhas torres personalizado. Aquí está o enlace para o que eu compras:
    http://www.salksound.com/v3.shtml

    Conseguín o emprego de madeira personalizadas e traballou con Jim para escoller a placa exacta de madeira que se fixo a miña alto-falantes. Eles foron entregados en setembro, e son incribles! Eles realmente explotar moitos oradores $ 25.000 para fóra da auga. Ademais, ollar sexy. E eu creo que é super-cool para apoiar unha cara que constrúe falantes en Michigan vs big-name empresas que constrúe a eles en fábricas distantes.

    Liguei-los para o meu ordenador a través dun estéreo-Link (estéreo-link.com) adaptador, que é tamén vale cada centavo. Se usar a tarxeta de son do ordenador interno para desprazamento de son, non ten idea o que perde!

    O Stereo-Link está conectado a un amplificador estéreo Bob Carver Sunfire. Non estou seguro eu recomendo o Sunfire; moitos amplificadores máis barato faría o mesmo traballo. Eu probablemente vaia cunha marca distinta de amplificador estéreo a próxima vez.

    En calquera caso, a partir dunha porca de audio a outro, grazas por publicar isto! :) Adoro cando vexo un post sobre un bo audio sen a gabar sobre o que gastou (* tose * * tose * AVSForum). Eu subliña a calidade, prezo alto non! (Tho eu amo AVSForum por me axudar a atopar Jim Salk).

    -Erica

  • Ryan Markel - 14 de xullo de 2009 @ 06:01

    Eu estaba viaxando moito para o negocio me un par de anos e tropezou no oído de modelos no canto de auriculares na miña busca. Despois de moita demanda en opcións e descubrir o que eu podía pagar, eu desembarcou na ER-6i modelos de Investigación Etymotic.

    Eles lista por US $ 150, pero eu atope o meu por preto de 80 dólares e eles foron un investimento sólido para estar na parte inferior do espectro de custo. Eles veñen con varias puntas intercambiábeis (incluíndo escuma) para atender diferentes canles auditivos, e facer un bo traballo de bloqueo ruídos externos, aínda que eu non creo que a resposta de graves é todo o que awesome. Eles venden un modelo step-up en dobre do prezo para a mellor calidade.

    Logo de utilizar o bo in-ear modelos que bloquean ruídos externos, é difícil volver a usar calquera outra cousa, especialmente ao voar.

  • Josh Moore - 14 de xullo de 2009 @ 18:42

    Latas Audio Technica ftw.

  • _ck_ - 14 de xullo de 2009 @ 06:47

    Con só 20 dólares sei audiófilos instintivamente evitan a KTXPRO1 pero reto a darlles un intento e ver como son os auriculares mellor orzamento que xamais vai utilizar http://www.amazon.com/dp/B00007056H

    Por causa do prezo que nunca vai se preocupar en perder e eles son fantástico. Se queres que nun formato máis portátil probe estas http://www.amazon.com/dp/B0006B486K mais me gusta da KTXPRO1 é mellor (e fones de oído = ECA)

    • Matt - 14 de xullo de 2009 @ 09:12

      Grazas, eu amo recomendacións under-the-radar orzamento así.

  • Jon Callaghan - 14 de xullo de 2009 @ 19:10

    Matt,
    Vostede rock. Este é o que eu estaba a buscar, ea súa resposta é proba porque eu era sabio preguntarlle :) .
    Grazas.
    Eu teño algunhas compras a facer.
    JC

  • Milan - 14 Xul 2009 @ 19:16

    Algúns auriculares máis barato, pero bos son os Etymotic ER-6i. Só non espera que duran máis que algúns anos:

    http://www.sindark.com/2007/01/30/review-etymotic-er6i-headphones/

    http://www.sindark.com/2008/11/04/the-durability-of-etymotic-er6i-headphones/

  • Josh Guttman - 14 Xul 2009 @ 19:39

    Eu xoguei con Shure, Investigación Etymotic e Ultimate Ears MetroFi - os 25 dólares - US $ 150. O HF2 Research Etymotic é realmente un gran auriculares por preto de $ 125 con son agradable e unha boa selado un Mic que é naturalmente situado no lugar seguro (por desgraza perdín aquel par en menos dun mes). A Ultimate Ears MetroFi é un dos mellores negocios agora - Amazonia é ofrecer-lles por US $ 25 marcados por baixo dos 60 dólares. Para os moldes individuais, eu tiña feito earplugs músico que bloquean a alta e baixa frecuencia prexudiciais. Era moito máis barato que os auriculares personalizado e seguro de saúde pagadas, aínda que eu non poida escoitar o audio persoal con eles, en: (

    • Carlton Bale - 15 de xullo de 2009 @ 11:43

      Josh: ten que ser capaz de usar o Earplugs Músicos con auriculares Etymotic, só pop-out botón de atenuación. Ver todo mi comentario anterior.

  • Matt - 14 de xullo de 2009 @ 09:14

    Algo que eu esquezo de mencionar, a Ultimate Ears parece raro tipo, e así que eu usalos e escoitar música todo o tempo cando non está suposto no avión nunca decolagens e aterraxes e os comisarios dicir calquera cousa - se cadra unha vez no ano pasado que teño notado.

  • Matt - 14 de xullo de 2009 @ 09:19

    O único de audio que eu uso realmente unha tonelada cando estou na estrada que eu nunca esperei é o altofalante incorporado no iPhone. Creo que se eu queira amosar música a alguén un, un vídeo do Youtube rápido, ou quere un pouco de música mentres estou arrumando é "ben" só para poñer algúns temas no aire, aínda que sexa tanto como pode comezar a partir audiophile como posible. Ás veces eu só teño o estrictamente recreación e miña imaxinación enche o resto, el tamén fai apreciar-lo máis cando entras nun sistema real.

    • Viper007Bond - 15 de xullo de 2009 @ 16:05

      Esta é probablemente a maior cousa que eu creo falta sobre o primeiro toque iPod gen en comparación co gen dun segundo - alto-falantes.

      Afortunadamente o meu teléfono malas libre ten un orador pobre e pode reproducir arquivos MP3 nun Pinch.

  • Martin - 14 de xullo de 2009 @ 21:20

    Eu amo auriculares Sennheiser. Tiven 3 pares co paso dos anos e actualmente está a usar o auricular Sennheiser PC350, vostede mente estes auriculares están destinadas a xogadores. Eu gasto aproximadamente 4 horas ao día e os xogos de PC350 son perfecto para COD e TF2.

  • Janis Krums - 14 de xullo de 2009 @ 09:53

    Por que a popa para non Bose? Mala experiencia?

    Un amigo só teño a da UE e estou á beira, podería retrasar un pouco ... pero parece que a próxima compra pode ser deles.

    BTW, Joolz podería estar facendo un proxecto para min tamén. Amar a súa carteira.

  • Mártir - 15 Xul 2009 @ 00:36

    Eu son un fan e meu Sennheiser no traballo día a día latas son un par de HD 580 é. Un son fantástico, especialmente cando encaixado a un bo amplificador. Eu xa tente o 595 e pensouse os moi semellantes, de feito.

    Eu loito co axuste de auriculares illada (estraña forma de orellas?), Pero eu creo o da UE sería fantástico. Demasiado caro para xustificar a min, pero se eu fose clocking ata máis millas podo cambiar a miña mente ... Pola contra, para voar, eu teño un par de Sennheiser PXC 250 é que son ... axeitada. Comparado aos competidores con prezos semellantes son bos, pero o son é sempre comprometido coa cancelación por diante. Pero * so * moito mellor que "regular" auriculares Bud nun avión.

    Ligado ao meu iPod son un par de Sennheiser CX300, que son excelentes para o prezo. Barato, pero decente.

  • Tom - 15 Xul 2009 @ 01:36

    Tiven a 595 por un tempo e actualizado para o 650 - eu recomendo encarecidamente que o faga. A mellora é ben a pena. Moitas persoas din que vai ter un amplificador de auriculares caro para o 650, pero probalo-los coa súa fonte actual primeiro e entón pode ir de fantasía amped máis tarde (o Arietta Corda é un bo valor e funciona moi ben co 650 é). Escoitar feliz!

  • Matt - 15 de xullo de 2009 @ 02:18

    Eu soía ter Boss en-ear que foron realmente grande, pero estupidamente perdido. Tentei xefe redor da orella e eles eran moi triple.

    Estes días eu use auriculares Koss - un par de Porto Pro, cando estou fóra e un par de UR-40, cando na miña mesa. Os sons de calidade é grande, a única desvantagem é que non bloquean o ruído ambiente moi. Están realmente barato, tamén.

  • Marcus Hochstadt - 15 de xullo de 2009 @ 04:41

    Na medida en que fones de oído, a UE-10 soa realmente moi interesante. Con todo, eu teño un fone de oído con micrófono, así hai anos eu uso o PC Sennheiser 151 (~ 40 € / $ 55). Pero agora eu pode moi ben considerar unha alternativa para viaxes porque a PC 151 é tan voluminoso.

  • Emile - 15 Xul 2009 @ 05:06

    Ola Matt,

    Primeira de todas as mensaxes, grandes e recomendacións.

    Estou só curioso achega da súa declaración, a saber: Evite todo Bose. Por que? O coidado de elaborar?

    Eu son un usuario Bose agora e está á procura de unha actualización. Eu non son un fan Bose ou algo e eu non teño unha marca específica prexuízos. Eu só quere descubrir o que fai Bose amada en comparación con outros fabricantes.

    Moitas grazas!

    • Matt - 15 de xullo de 2009 @ 08:35

      Polo mesmo prezo pode obter algo que, na miña opinión, será de 2-3x mellor.

      • Nadeem Bitar - 15 de xullo de 2009 @ 02:01

        Eu segunda. Bose cousas é sempre overpriced e sempre baixo proporciona na calidade do son.

  • Conlan - 15 Xul 2009 @ 05:13

    Por curiosidade, o que ten contra Shure?

    • Matt - 15 de xullo de 2009 @ 08:32

      O meu quedaba dobres.

      • Conlan - 15 Xul 2009 @ 08:35

        Eu diría que é unha gripe lexítimo.

      • Shaun - 20 de febreiro de 2011 @ 10:07

        Os meus tamén. Tiven o de e4. Aínda que, soporte Shure é incrible, eles substituíron-los tres veces e nunca me cobrou.

        Acaba por venda-los e obter o entón acaba de lanzar Weston um3x, que foi gran.

  • phototristan - 15 de xullo de 2009 @ 09:25

    Eu só teño os auriculares Sennheiser MM50IP para o meu iPhone. Teñen mellor baixo que o de Apple In-Ear uns e inclúen tamén un micrófono e botón para facer chamadas. Negativos son só eles non teñen os botóns de control de volume e non me gustan de como o cable de orella dereita que ir atrás do seu pescozo. Pero eles soan moito mellor para min do que Apple In-Ear.

  • Jeremy Zawodny - 15 Xul 2009 @ 10:34

    Aínda está a usar o meu nunha base diaria. Adoro estes auriculares!

  • Mike - 15 de xullo de 2009 @ 10:43

    Concordo totalmente sobre os problemas con auriculares earbud estilo cando está sentado na súa mesa.

    Pero eu non podo tratar con cordas así que quero de alta fidelidade (frase marabillosa) e Bluetooth e un prezo razoable e non os neckbased (que están desconfortáveis ​​na miña experiencia ...

    Polo momento, isto parece ser moi difícil de atopar - Gustaríame saber se existe ou podo ser obrigado a escribir un auricular Bluetooth revisión (e non queremos iso). Os que eu tiña anteriormente, que acabaron de morrer foron os P590s Plantronics, pero irritante non aparecen para facelos máis.

    Se alguén atopa algún que me gustaría saber (entre en contacto comigo c / o Drivelry.com).

  • Duane Storey - 18 xullo 2009 @ 12:00

    Que non os auriculares de Apple para o 3GS (que eu uso tamén), eu nunca fun grande en auriculares (sobre todo porque realmente nunca sentouse e intentou atopar un par que me gusta). Normalmente, cando eu traballo eu estou na casa, e eu teño unha casa bastante decente de audio configurado, entón eu escoitar todo sobre iso.

  • Frank - 18 Xul 2009 @ 03:59

    Como é que estes difiren de dicir mediados de auriculares Beyerdynamic high end? Son mellores dalgunha forma?

    • Matt - 19 de xullo do 2009 @ 08:31

      Aínda non tente Beyerdynamic aínda.

      • Raam Dev - 19 de xullo de 2009 @ 08:53

        Tiven par de Beyerdynamic DT 770 auriculares por algúns anos agora e eu absolutamente amo eles. Eu creo que me puxo de volta cerca de US $ 300. Cancelación de ruído e confort.

  • Chetan - 19 de xullo de 2009 @ 07:59

    Ola Matt
    Eu estaba realmente buscando por este fresco detalles auriculares.
    Moitas grazas. Eu realmente quere mercar un para min.
    Grazas ...:).

  • Mark - 19 de xullo do 2009 @ 10:20

    Pero o que as persoas empregan para traballar fóra? Non suxeitos miña UE-10 para iso. San intra-auriculares Apple calquera ben, ou as persoas recomendan outra cousa. Coido que trashed botóns estándar de Apple, debido á humidade que é inherente a un bo adestramento.

  • Beccaria - 21 de xullo de 2009 @ 02:33

    Finalmente, alguén que ten o problema earbuds-caia! Eu penso que os meus oídos estaban só en forma incorrecta, porque nunca os fones do iPod do dang estar dentro

    Eu estiven a pensar un pouco sobre os fones de oído con cancelación de ruído. Eu aprecio súa opinión, aínda que eu creo que non vai ter tan cedo, primeiro teño que aforrar para un Kindle. :-)

  • Nome - 22 de xullo de 2009 @ 18:07

    Eu persoalmente gusto do Grado Reference Serie 300.

  • Dave - 26 de xullo de 2009 @ 18:01

    Eu teño usado o Labs Etymotic 'ER6i por preto de dous anos. Son incribles en bloquear os sons que é óptimo para cando estou no avión por 12 horas +. Eu usalos durante todo o día na oficina tamén, aínda que unha vez que son do oído interno auriculares meus oídos tenden a obter toda a bitchy ao final do día. Calidade do son é fantástico, tamén.

    A semana pasada eu comece a buscar novos auriculares e esta vez en torno á orella-Ones. Eu me conforme co HD380 da Sennheiser. Tiven que encomenda-los de América como son inexistentes en Asia (eu estou vivindo e traballando en Corea do Sur), entón eu estou esperando que veñan aquí. Mal podo esperar para proba-los, oín cousas boas sobre eles!

    Agradecementos ao artigo! Un día eu vou un dos auriculares custom-made, hehe :-) .

  • Derek K. Miller - 28 de xullo de 2009 @ 12:12

    Se alguén está a buscar un conxunto cheapie de son de boa comfy en orella fones de oído, Sennheiser PX100 par son grandes, e veñen con un caso difícil execución se dobra en tamén. Non é bo para o illamento de son, pero óptimo para uso xeral.

    Aínda que eu executar un podcast de gravación na casa, eu non teño realmente high-end auriculares. Latas da miña gravación son da Audio-Technica ATH-M50 e da Sennheiser HD280Pro. Ambos son negros aburrido e pechado de novo, para que fornecen unha gran cantidade de illamento (especialmente os Senns). A calidade do audio non é tan bo que o Reixas HD595 ou 600 ou 650 ou 800, ou de gama alta ou AKGs ou o que quere, pero son moi neutro (clínica, se non gusta diso), sexa firme e manter o son dentro e fóra, gran para gravación (ata batería). Os ATS son un pouco máis cómodo, pero o Senns dar máis illamento.

    Concordo que Shure in-ear buds son, ás veces fráxil, pero pode obter un gran illamento de calquera in-ear monitores.

    Tamén mirar para Ultrasone. Eles fan o mellor son de fones de oído a parte traseira pechada referencia que eu xa oín (o PRO650), así como algúns outros moi bos que soan modelos para o seu uso audiófilo. Latas de Grado son finas en todo o liña tamén, da baixa ata o final (muito!) de altura, aínda que mirar un pouco anticuado.

    Recomendo headphone.com como un lugar que vende auriculares bo, pero tamén analiza-los con honestidade, con gráficos de frecuencia e recomendacións.

  • Noel Jackson - 14 agosto 2009 @ 12:42

    Cómo podería perder esta.

    Eu teño ido a través de auriculares, se cadra máis do que ;) O máximo o máis cómodo aínda mellor son de sempre? O Denon AH-D5000 - que pode ser adquirido por preto de US $ 450 (moito, aínda tan pouco unha vez que probalo los).

    Sen esquecer, o Denon teñen despachos Mahogany madeira natural tamén!

    • phototristan - 15 de agosto de 2009 @ 09:58

      Un sobre o Denons.

      Maneira mellor de toda forma de calquera Sennheisers escoitei tamén.

      • phototristan - 21 de outubro de 2009 @ 21:53

        Eu teño o Denon AH-D7000 auriculares. Son os mellores!

  • Emanuel - 18 de agosto de 2009 @ 04:52

    Gran post, grazas!
    E sobre o DT880 Beyerdynamics? Eu oín marabillas sobre eles e eles compiten co HD595.

    moitas grazas!

  • John - 19 de agosto de 2009 @ 09:22

    Grazas por todas as grandes información. Eu estiven mirando ao redor da web para recomendacións en auriculares durante semanas, pero nada foi tan concreto como as súas opinións. Moitas grazas! Eu estarei collendo o Sennheisers en breve. Vou engadir o de UE para a miña lista de desexos.

  • Ben - 20 de agosto de 2009 @ 08:59

    Emanuel ... Eu teño o Beyerdynamics DT880 ... o son é incrible ... e para min tamén son os máis confortables auriculares diñeiro pode comprar. Eles son xeralmente menos caro que o AKG comparables e Sennheisers.

    Para equipos portátiles in-ear usar, eu uso o q-Jays. Son o IEM menor condutor duelo no mercado e son moi equilibrados. O baixo non é abondo, entón eles non van ser para todos, pero para o que busca un IEM super pequeno que soa ben, é unha boa opción en US $ 200. Creo que a xente considerando a UE-10 que están en un orzamento limitado debe darlles un test drive.

  • Milan - 29 agosto 2009 @ 10:39

    En base ás recomendacións aquí, eu peguei algúns Sennheiser HD595 fones de oído e un Pro Ject-Head Box MKII Amplificador auriculares.

    Ata agora, eu estou moi satisfeito coa configuración.

  • Douglas Hanna - 03 de setembro de 2009 @ 11:27

    Ten un caso ou nada para o 595 da Sennheiser? Recentemente eu compras un par e non estou moi cómodo con só poñer-los no meu saco cando vou en algún lugar.

  • Milan - 03 de setembro de 2009 @ 08:08

    Eu só usalos na casa.

    Para fóra, e aproximadamente, eu uso ER6is Etymotic.

  • Taiwán Brown - 09 de setembro de 2009 @ 11:57

    Consulte http://www.beatsbydre.com !

    Vai ser prexudicar a súa carteira ... pero eles teñen un gran son ...

  • Simmessa - 17 de setembro de 2009 @ 06:45

    Se realmente quere un par duradeiros de calidade (aínda orzamento minded) En Monitores Ear ...

    Non busque máis que o Weston UN-1!

    Teléfonos moi agradable, inquebrável (para IEMS!), Un gran valor e facilmente conducido por calquera PMP ... ("just right" impedancia).

    Todo de bo!

    Simmessa.

  • John - 11 outubro 2009 @ 01:36

    Grazas polo comentario! Eu estaba dividido entre a Bose e Sennheiser, o seu artigo axudou moito. :)

  • Ashley A - 26 de decembro de 2009 @ 08:21

    Sony auriculares estilo activo son os mellores que xa tivo. Deixei os en un autobús público que o outro día por casualidade e estou sempre de comprar un novo par. Nunca caeu, non importa o que eu estaba facendo. Aínda durante a execución. e se eu durmir con eles en que caen, pero non moito.

  • Andrew Peng - 15 abril de 2010 @ 20:54

    Eu teño o Sennheiser HD280 Pro - non é malo, non o mellor, tanto - pero eles foron comigo na facultade e entón algúns. Eles non están tan caro onde estou preocupado sobre a quebra ou perde-los, pero eles ofrecen un impresionante paso por riba do habitual.

  • Ron Pemberton - 1 de maio de 2010 @ 05:37

    Guau, iso é unha coincidencia. Acaba de mercar o ASUS Xonar Essence STX PCIe Placa de son, e decidiu auriculares novos estaban en orde.

    Eu estaba a piques de facer clic no botón de un par de Sennheiser 595 é cando comece a ler fío de Matt. Vou ter que ir facer un traballo de casa sobre as recomendacións de todos. Grazas persoal!
    Aínda que, o da Sennheiser son recomendadas en todo o planeta - eles deben ser ben vale o diñeiro.

  • Khalid Hosein J - 05 de maio de 2010 @ 12:19

    Concordo totalmente con Matt sobre a regra de non Bose. Eu compras un par de QC2s de volta o día (contra o meu mellor xuízo, b / c eu non coidar dos seus alto-falantes tamén) e creo que gastaron menos de 5 minutos nos meus oídos antes de que eu os devolveu.

    Intento o seguinte Audio Technica ATH-ANC7 QuietPoint (cancelación de ruído). Eu amo eles. Son o meu avión e 'bloque do mundo, eu estou nunha zona de "auriculares. Realmente sorprendido que ninguén mencionou a eles.

    Vou xogar un voto para Sennheisers tamén. Amei o último par que eu tiña.

    PS> se está mirando para cousas AblePlanet, eu probablemente estar lonxe se eu fose ti. Revisión un par de Gizmos Para Geeks ( http://bit.ly/7XescT ), e non fixen moito coidado para eles.

  • Nick K. - 14 de xuño de 2010 @ 08:11

    UE soa como algo que eu adoro probar. Eu son fan de todo custom-made e á idea de fones de oído corresponde ao meu oído soa como unha morea de diversión :)

  • Oliver WP - 4 de agosto de 2010 @ 02:52

    Eu teño un Sennheiser HD212Pro que presenta unha serie de graves e un cable de irritante longa. My biggest headphone wish is an AKG K240 mk2

  • @NeadReport November 27, 2010 @ 6:13 am

    I'ma Sennheiser fan too. HD497′s. I have a 5 year old, so I'm not going much higher in the price range for now!

  • Joseph April 16, 2011 @ 6:37 am

    I knew two gentlemen who had audio shops. One was very proper the other had Sony and Bose. the chap with the proper gear told me to never have Bose as well. He said:

    “Bose. Better Of with Something Else”

  • Lennert October 12, 2011 @ 8:26 am

    outside use: sennheiser hd25! tight! high output! short cord! Make sure to buy the optional suede pads! Ohh..

    Inside use: beyerdynamic dt990. Like two cushions on the ear. Mmm….

Compartir os seus pensamentos






mk.gd - Translate webpages in real-time

View this page in: Afrikaans, Albanian, Arabic, Belarusian, Bulgarian, Catalan, Chinese (Simp), Chinese (Trad), Croatian, Czech, Danish, Dutch, English, Estonian, Filipino, Finnish, French, Galician, German, Greek, Hebrew, Hindi, Hungarian, Icelandic, Indonesian, Irish, Italian, Japanese, Korean, Latvian, Lithuanian, Macedonian, Malay, Maltese, Norwegian, Persian, Polish, Portuguese, Romanian, Russian, Serbian, Slovak, Slovenian, Spanish, Swahili, Swedish, Thai, Turkish, Ukrainian, Vietnamese, Welsh, Yiddish

Content and any subsequent copyrights are upheld by the third-party